Добре дошли в секцията с отговори на най-често задаваните въпроси. Тук ще откриете полезна информация за нашите гурме подаръчни кутии, условията за доставка, персонализиране и предложенията ни за корпоративни клиенти.
⸻
1. Какво включват подаръчните кутии на Gourmetbox?
Нашите луксозни подаръчни кутии съдържат висококачествени гурме продукти – вино, сирена, деликатеси, шоколад, ядки и специалитети, подбрани с внимание към детайла. Всяка кутия е аранжирана със стил и може да бъде допълнена с персонализирано послание.
⸻
2. Предлагате ли персонализирани подаръци?
Да. Можем да изработим индивидуален подаръчен бокс с продукти по избор, както и да добавим лого, фирмени цветове или персонализирана картичка. Тази услуга е особено подходяща за корпоративни поръчки и подаръци за специални поводи.
⸻
3. Каква е политиката за доставка?
Предлагаме доставка до адрес в цялата страна, а при предварителна уговорка – и до определени локации в чужбина. Поръчките се обработват в рамките на 1–3 работни дни. В пикови периоди като Коледа и 8 март препоръчваме поръчка поне 7 дни предварително.
⸻
4. Как мога да направя корпоративна поръчка?
Свържете се с нас чрез страницата „Корпоративни клиенти“, за да получите индивидуална оферта. Предлагаме гъвкави решения, брандиране, бърза логистика и специални отстъпки за B2B клиенти и обемни поръчки.
⸻
5. Предлагате ли вечни цветя или арт подаръци?
Да. Цветята и арт подаръците са отделни категории, предлагани самостоятелно. Можете да изберете луксозни аранжировки с вечни цветя или колекционерски скулптури от нашата специална селекция.
⸻
6. Какви видове поводи покривате с вашите продукти?
Нашите гурме подаръчни кутии, цветя в кутия и арт подаръци са подходящи за широка гама от поводи. Част от тях включват:
•Сезонни и празнични поводи:
Коледа, Великден, 8 март, Свети Валентин, Нова година, Нов дом
•Лични поводи:
Рождени дни, юбилеи, годишнини, сватби, кръщенета, благодарност или „просто така“
•Корпоративни поводи:
Подаръци за екип, за клиенти и партньори, бизнес годишнини, тиймбилдинг, стартиране на проект, приключване на кампания, годишни срещи
Предлагаме и персонализирани решения според конкретния повод, аудитория и бюджет.
⸻
7. Имате ли опции за експресна доставка?
В определени градове предлагаме експресна доставка на подаръци до 24 часа, при наличност и допълнително потвърждение. Свържете се с нашия екип за съдействие.
⸻
8. Мога ли да включа поздравително послание?
Разбира се. Всяка кутия може да съдържа картичка с персонално послание, което ще добавим за вас – дискретно и елегантно.
⸻
9. Какви методи на плащане предлагате?
Приемаме онлайн плащания с карта, банков превод , както и плащане при доставка (наложен платеж) в рамките на България, Румъния и Гърция
⸻
10. Как да се свържа с вас при допълнителни въпроси?
Можете да се свържете с нас на:
office@gourmetbox.bg
+359 888 545 500
Или чрез нашата контактна форма в сайта.