Често задавани въпроси

Добре дошли в секцията с отговори на най-често задаваните въпроси. Тук ще откриете полезна информация за нашите гурме подаръчни кутии, условията за доставка, персонализиране и предложенията ни за корпоративни клиенти.

1. Какво включват подаръчните кутии на Gourmetbox?

Нашите луксозни подаръчни кутии съдържат висококачествени гурме продукти – вино, сирена, деликатеси, шоколад, ядки и специалитети, подбрани с внимание към детайла. Всяка кутия е аранжирана със стил и може да бъде допълнена с персонализирано послание.

2. Предлагате ли персонализирани подаръци?

Да. Можем да изработим индивидуален подаръчен бокс с продукти по избор, както и да добавим лого, фирмени цветове или персонализирана картичка. Тази услуга е особено подходяща за корпоративни поръчки и подаръци за специални поводи.

3. Каква е политиката за доставка?

Предлагаме доставка до адрес в цялата страна, а при предварителна уговорка – и до определени локации в чужбина. Поръчките се обработват в рамките на 1–3 работни дни. В пикови периоди като Коледа и 8 март препоръчваме поръчка поне 7 дни предварително.

4. Как мога да направя корпоративна поръчка?

Свържете се с нас чрез страницата „Корпоративни клиенти“, за да получите индивидуална оферта. Предлагаме гъвкави решения, брандиране, бърза логистика и специални отстъпки за B2B клиенти и обемни поръчки.

5. Предлагате ли вечни цветя или арт подаръци?

Да. Цветята и арт подаръците са отделни категории, предлагани самостоятелно. Можете да изберете луксозни аранжировки с вечни цветя или колекционерски скулптури от нашата специална селекция.

6. Какви видове поводи покривате с вашите продукти?

Нашите гурме подаръчни кутии, цветя в кутия и арт подаръци са подходящи за широка гама от поводи. Част от тях включват:

Сезонни и празнични поводи:

Коледа, Великден, 8 март, Свети Валентин, Нова година, Нов дом

Лични поводи:

Рождени дни, юбилеи, годишнини, сватби, кръщенета, благодарност или „просто така“

Корпоративни поводи:

Подаръци за екип, за клиенти и партньори, бизнес годишнини, тиймбилдинг, стартиране на проект, приключване на кампания, годишни срещи

Предлагаме и персонализирани решения според конкретния повод, аудитория и бюджет.

7. Имате ли опции за експресна доставка?

В определени градове предлагаме експресна доставка на подаръци до 24 часа, при наличност и допълнително потвърждение. Свържете се с нашия екип за съдействие.

8. Мога ли да включа поздравително послание?

Разбира се. Всяка кутия може да съдържа картичка с персонално послание, което ще добавим за вас – дискретно и елегантно.

9. Какви методи на плащане предлагате?

Приемаме онлайн плащания с карта, банков превод , както и плащане при доставка (наложен платеж) в рамките на България, Румъния и Гърция

10. Как да се свържа с вас при допълнителни въпроси?

Можете да се свържете с нас на:
office@gourmetbox.bg
+359 888 545 500
Или чрез нашата контактна форма в сайта.

Затвори
Вход/регистрация
Затвори
Количка (0)

Нямате артикули в количката. Нямате артикули в количката.



Language


This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.